Anette Støvelbæk afslører nyt om næste sæson af “Badehotellet”

 

Derfor taler kvinderne i 'Badehotellet' så godt tysk og 20 andre spørgsmål,  seerne fik svar på - TV 2

 

Gys der elsker:       Badehotellet Group       Badehotellet Page

Skuespilleren Anette Støvelbæk fortæller, at optagelserne til den nye sæson af “Badehotellet” er startet et andet sted, end hun havde regnet med.

Det er mere end et år siden, at den sidste sæson blev sendt af “Badehotellet”, og der vil gå endnu længere tid, inden seerne bliver bekendt med, hvad serien ender med.

Endnu engang skal den 55-årige Anette Støvelbæk spille rollen som Alice Frigh i den sidste sæson af TV-serien “Badehotellet”.

Dog er noget kommet bag hende, for optagelserne til den populære TV-serie er startet et andet sted, end hun havde regnet med.


Anette Støvelbæk er tavs

I sæson fem døde hendes mand, og siden da har hun ikke ligefrem haft held i kærlighed – selv er hun blevet overrasket over, hvad der er sket med hendes karakter.

– Ja, det er jeg faktisk! Der, hvor jeg starter…Det vidste jeg ikke. Jeg vidste ikke, at jeg skulle starte der – altså i denne sæson. Men jeg kan ikke sige mere om det, siger hun til Se og Hør.

Men Anette Støvelbæk synes uden tvivl, det er dejligt at være i gang med optagelserne igen, og at det bliver spændende at få forløst, hvordan serien ender.

Premiere på “The Humans”, Folketeatret, 09/02 2023 Anette Støvelbæk

Slutning er uvis

Indtil videre har skuespillerne nemlig blot fået nogle få manuskripter udleveret, så derfor er seriens slutning stadig uvis også for holdet.

Men sikkert er det, at tiende sæson får premiere på TV 2 i begyndelsen af 2024.

Vi glæder os til at se med!

Skriv dine tanker i kommentarsporet under artiklen på Facebook – og del den gerne med dine venner!

 

0 Comments